Tootja kirjeldus
Logitech Select is a comprehensive 1 year service plan that delivers reliability, continuity, and enterprise-grade peace of mind. It provides 24/7 support, accelerated RMA, a dedicated Customer Success Manager, onsite spares for customers with 50+ rooms installed, and advanced insights and analytics including customizable alerts through ServiceNow integration for Logitech Sync users.
When downtime is not an option, rely on 24/7 technical support to provide the right level of assistance fast. Think of Select as a Help Desk staffed by video collaboration specialists with expertise using Microsoft Teams, Zoom Rooms, and in-room appliances running various operating systems.
When downtime is not an option, rely on 24/7 technical support to provide the right level of assistance fast. Think of Select as a Help Desk staffed by video collaboration specialists with expertise using Microsoft Teams, Zoom Rooms, and in-room appliances running various operating systems.
Kõrgus | 0.001000000 |
Laius | 0.001000000 |
Pikkus | 0.001000000 |
Tüüp | Extended service agreement |
Service Included | Advance parts replacement |
Full Contract Period | 1 year |
Response Time | 1 business day |
Pricing Type | 1 room |
Designed For | Logitech Room Solutions |
Spetsifikatsioon
Kaubamärk | Logitech |
---|
Transport
Kättesaamine väljastuspunktist
Kaubale on võimalik ise järele tulla kas Tallinna esindusesse (Rävala pst 6, 10143) või partnerladudesse. Väiksemamahuliste ja -mõõtmetega kaubad (brutokaal kuni 30 kg ja mõõtmed kuni 60x36x60cm) väljastatakse kas kesklinna kontorist või partnerladudest. Saadetised, mille üldkaal jääb 30 kg kuni 100 kg vahemikku (näiteks suur kodutehnika, mööbel jt.), väljastatakse kas Tallinna partnerladudest või selle lähiümbruses asuvatest logistikakeskustest. Kauba hinnanguline kättesaamise aeg on märgitud tootekaardil. Klienditeenindus saadab peale tellimuse esitamist täpsemad juhised, sh teavituse kui kaup on väljastamiseks valmis.
Tutvu tingimustega lähemaltTarne kulleriga
Kauba kohaletoimetamine kulleriga. Saadetised, mille üldkaal on kuni 30kg, toimetab kuller korteri-, maja- või garaažiukseni vastavalt tingimustele. Korrustele vedu vaikimisi ei toimu kui pole eelnevalt klienditeeninduse kokku lepitud. Kauba tarneaeg on märgitud tootekaardil. Kui tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg.
Tutvu tingimustega lähemaltTarne pakiautomaati
Kauba kohaletoimetamine pakiautomaati. Väiksemamahuliste ja -mõõtmete kaupade tarnimiseks soovitatakse kasutada kas Omniva, DPD Pickup või Itella pakiautomaate. Kauba tarneaeg on märgitud tootekaardil. Kui tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, teavitatakse klienti SMS-i teel ning edastatakse vastavalt tellimusele ka personaalne uksekood koos muu vajaliku infoga. Kui ostukorvis pakiautomaadi valikut ei ole, siis valitud kaubad pakiautomaati ei mahu.
Tutvu tingimustega lähemalt