Tootja kirjeldus
Polycom Advantage Service is an enhanced support offering that is focused on maximizing value and availability for your entire Polycom video solution. As your communications strategy becomes mission critical. Advantage Service provides a self-service approach to increasing end user adoption of your video investment, valuable and actionable information on the status and utilization of your collaboration solution, and faster time to problem resolution.
Kõrgus | 0.001000000 |
Laius | 0.001000000 |
Pikkus | 0.001000000 |
Tüüp | Extended service agreement |
Service Included | Advance parts replacement |
Full Contract Period | 3 years |
Service Availability | 24 hours a day / 7 days a week |
Designed For | P/N: 7200-64250-001, 7200-64250-002, 7200-64250-009, 7200-64250-012, 7200-64250-022, 7200-64250-034, 7200-64250-101, 7200-64250-102, 7200-64250-114, 7200-64250-119 |
Spetsifikatsioon
Kaubamärk | POLYCOM |
---|
Transport
Kättesaamine väljastuspunktist
Kaubale on võimalik ise järele tulla kas Tallinna esindusesse (Rävala pst 6, 10143) või partnerladudesse. Väiksemamahuliste ja -mõõtmetega kaubad (brutokaal kuni 30 kg ja mõõtmed kuni 60x36x60cm) väljastatakse kas kesklinna kontorist või partnerladudest. Saadetised, mille üldkaal jääb 30 kg kuni 100 kg vahemikku (näiteks suur kodutehnika, mööbel jt.), väljastatakse kas Tallinna partnerladudest või selle lähiümbruses asuvatest logistikakeskustest. Kauba hinnanguline kättesaamise aeg on märgitud tootekaardil. Klienditeenindus saadab peale tellimuse esitamist täpsemad juhised, sh teavituse kui kaup on väljastamiseks valmis.
Tutvu tingimustega lähemaltTarne kulleriga
Kauba kohaletoimetamine kulleriga. Saadetised, mille üldkaal on kuni 30kg, toimetab kuller korteri-, maja- või garaažiukseni vastavalt tingimustele. Korrustele vedu vaikimisi ei toimu kui pole eelnevalt klienditeeninduse kokku lepitud. Kauba tarneaeg on märgitud tootekaardil. Kui tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg.
Tutvu tingimustega lähemaltTarne pakiautomaati
Kauba kohaletoimetamine pakiautomaati. Väiksemamahuliste ja -mõõtmete kaupade tarnimiseks soovitatakse kasutada kas Omniva, DPD Pickup või Itella pakiautomaate. Kauba tarneaeg on märgitud tootekaardil. Kui tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, teavitatakse klienti SMS-i teel ning edastatakse vastavalt tellimusele ka personaalne uksekood koos muu vajaliku infoga. Kui ostukorvis pakiautomaadi valikut ei ole, siis valitud kaubad pakiautomaati ei mahu.
Tutvu tingimustega lähemalt