Kõik tooted
- Ehituskaubad
- Elektrikaubad
- Santehnika
- Tööriistad
- Mööbel
- Aiakaubad
- Kodumasinad
- Köögitehnika
- Väike kodutehnika
Teenused
Minimaalne ostusumma, et rakenduks tasuta transport on järgmine:
*Erandina ei kehti tasuta transport üksikutele rasketele ja pikkadele toodetele (tänavakivid, kipsplaadid, ehitusplokid - väga rasked kaubad, puit - pikad kaubad)
Meie väljastuspunktid asuvad peamiselt Tallinnas või selle lähiümbruses. Vaikimisi valitakse aadressiks internetikaupluse Rävala pst. 6 esinduskontor, kuna sõltuvalt toote tüüpidest ja kaubamärkidest tulevad kaubad eri kohtadest (üle Euroopa, sh Eestist).
Peale tellimuse esitamist saadetakse klienditoe poolt täpsemad juhised, kuhu on võimalik järgi minna ning mis kuupäevaks on kaup väljastuseks valmis. Endapoolsete soovide või muudatuse tekkimisel palume ühendust võtta kohe samal päeval enne kella 15.00 või hiljemalt tellimusejärgsel päeval enne kella 12.00.
Kui tellimuse saab kätte kolmas isik, tuleb sellest teada anda internetikaupluse klienditeeninduse meeskonda e-posti teel või see tellimuses eraldi ära märkida.
Väiksemamahuliste ja -mõõtmete kaupade kiireks ja mugavaks kättesaamiseks kasutage Omniva, DPD Pickup või Itella pakiautomaate. Paki saabumisest teavitatakse SMS-i teel ja Tellijale edastakse ka vastavalt soovile saadetise kood.
Suuremahulisemate kaupade kättesaamiseks, mida ei ole võimalik pakiautomaati tarnida, kasutatakse peamiselt kulleriga transporti.
Müügileping loetakse sõlmituks alates arve järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Baumarket OÜ (edaspidi Müüja) arvelduskontole.
Tellitud kauba väljastamine laost toimub peale makse sooritamist pangalingiga või peale ülekande laekumist Müüja arvelduskontole arvega maksmisel. Järelmaksuga ostes saadame kauba välja peale lepingu aktiveerimist ja kliendi teavitamist.
Klient peab tagama, et kokkulepitud transpordi kohale saabumise ajaks on kliendi esindajad kaupa vastu võtmas ja maha laadimas vastavalt tingimustele. Vastasel juhul toimetatakse kaup tagasi lattu ning klient on kohustatud tasuma traspordi maksumuse, et tellitud kaup uuesti soovitud sihtkohta toimetataks.
Kui tellimuse saab kätte kolmas isik, tuleb sellest teada anda internetikaupluse klienditeeninduse meeskonda e-posti teel või see tellimuses eraldi ära märkida.
Juhul, kui ostja ei ole kauba kohaletoimetamise pikenemise tõttu huvitatud enam toote ostmisest, siis on ostjal õigus oma tellimus tühistada ning Müüja tagastab ostjale tema poolt tasutud summa koos transpordi maksumusega.
Mitut toodet sisaldavad tellimus(ed) võivad tulla ka mitme erineva saadetisena sõltuvalt kaupade väljasaatmisest hulgiladudes ja nende saadavusest. See tähendab, et pakid võivad saabuda ka erinevate päeval ning lisatranspordi eest Kliendilt uuesti tasu sel juhul ei võeta.
Kui tellimusele pole võimalik teatud ajavahemikul järgi minna, peab Tellija informeerima klienditeeninduse meeskonda kirjalikult e-posti teel või telefoni teel. Kui tingimustest pole kinni peetud, on e-poe klienditoel õigus tellimus tühistada ning kaup tagasi lattu saata.
Tarnetingimused kehtivad vaid Eesti Vabariigi territooriumil. Välisriiki tellimise soovi korral tuleks ühendust võtta Müüja klienditeenindusega.
NB! Kuller võtab tarne osas ühendust kauba kättesaamise päeval!